tisdag 26 april 2011

Nervös kväll.

Hur kan jag vara så hungrig men ändå inte orka äta? Imorgon ska jag åka till Umeå, Forslunda och mjölka där på kvällen. Det ska bli roligt. Men på Torsdag så är det prov som gäller och jag är så jäkla nervös. Kommer bli så himla besviken på mig själv om jag inte klarar det. Och det kan gå precis hur som helst. Det känns varken bra eller dåligt.

Men någonting som känns bra är att det är väldigt lite kvar till studenten. Och jag har en massa saker som ska göras klart. Jag kommer typ ha några sömnlösa nätter framför mig känns det som. Men efter 20 maj så är det helt lungt. Då ska jag bara vara. Då ska jag mysa med mina djur och dressera min karl. Eller var det kanske tvärt om?
Zelda ruskade om två hönor idag när jag gick på stan med bästa Anna. Vi hittade en massa roligt som jag ska ha på balen. Det ska bli så otroligt roligt! Och Zelda ja hon hade ju roligt hon också.

Jobb inatt dessutom. Det är ju kul det. Blir några slantar till i alla fall. Tur det inte gör så mycket ifall Juni måste bli en snål månad.
Hoj svoj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar