måndag 6 augusti 2012

Passerat 100!

Jag som hade tänkt ta ut de inlägg som låg topp 5 tills mitt  hundrade inlägg har ju totalt missat det.

Tänkte väl på något sätt plocka ut de 5 bästa händelserna jag skrivit om i den här bloggen. Så jag tar och gör det nu. Mitt 103e inlägg på denna bloggen kommer handla om de bästa 5 händelserna i bloggen!

1. Solklart Förlossningen/förlossningsberättelsen. Må hända att den är flera inlägg lång. Men det är helt klart det bästa som någonsin hänt mig!
Den finns att läsa om här Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 och Del 5

2.  Att jag klarade provet för Grönt Kort mjölk. Som är ett yrkeskompetensbevis. Har nog aldrig varit så nervös inför ett prov någonsin! En upplevelse jag aldrig kommer att glömma.
Det finns att läsa om här och här.

3. Ultraljudsundersökningarna av "strömmingen" alltså Elof. Det kändes magiskt att få titta in i magen och se vem det var som bodde där inne. Finns att läsa om här.

4. Första gången jag nämnde något om graviditeten i bloggen gjorde jag här. Mådde ju som illa några veckor och kände mig som en överkörd gnu ;)

5. Dagen vi köpte en barnvagn. Då gick det inte riktigt längre att neka vad som var på gång att hända. Finns att läsa om här.

Det var de det!

Nu till något annat.

Elof tycker om att kompisskita med mig på toaletten. Förmodligen är det alla miner och ljud som är så roliga. Men det bästa är nog att han brukar passa på att bajsa samtidigt han också!



Moch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar