tisdag 26 april 2011

Ny morgon.

Nu har Krister läst första inlägget i bloggen. Ursäkta stavfelen får jag väl börja med att säga men de är sånt som bara blir när man skriver utan att läsa igenom innan man sparar.

Va väldigt skönt att vakna efter att ha sovit ut om man bortser ifrån den där timmen jag inte kunde sova mitt i natten. Och som vanligt så märkte jag ingenting när Krister klev upp för att jobba. Känns väl lite elakt att inte kunna pussa hejdå tillbaka men sover jag så sover jag! Tror det är en egenskap som de flesta här i Pottäng har. Men jag behöver i alla fall inget kaffe för att vakna till liv.

Zelda har nu sovit två nätter i den stora nya buren och det går så bra så bra att det känns nästan overkligt bra! Så det kommer vi nog fortsätta med länge. Den buren har redan på två nätter helt klart betalt igen sig i tid och ork!

Nu är frukosten avklarad, Krister har varit gullig och redan väckt djuren i ladugården. Då är det bara Zelda som ska få lite mat och en pilltur innan vi drar iväg på brödplock och shopping.

Hejsvejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar