tisdag 28 februari 2012

Lampskärm!

Fick starta dagen med att köra en glömd garagenyckel till Krister i bara morgonrocken. Kändes sådär lagomt mysigt och busigt! Han lyckades ju skrämma igång forden igår men fick inte med sig riktigt allt från octavian.

Sen så var det bara att kliva upp igen ett gäng timmar senare och släppa ut djuren och skotta snö. Dom va nog lite less då dom fick vara inne ganska länge. Men så är det när jag är seg på morgonen.
Som tur är så hade jag hjälp av Fillan att skotta bort snön! Annars hade jag nog inte hunnit med så mycket annat idag.

Men vi kom faktiskt iväg till Erikshjälpen i Fränsta! Där blev jag riktigt imponerad. Vad grejjer dom hade. Och inte allt för mycket med tantstämpel på. Utan faktiskt rätt mycket jag själv skulle kunna tänka mig ha hemma! Va riktigt trevligt att gå omkring där med Fillan! Vi hittade mycket fult å galet att skratta åt. Också fick jag med mig lite vettiga saker hem. Som en sparkdräkt med en ko på! Hur fränt är inte det? Och en kofta med apor, ett par jeans och ett par raggstrumpor! Utöver det så hittade jag också nya gardiner till "rummet", en ny plånbok då min inte är så fräsch längre tack vare Zelda och en ny större vattenskål till hundarna.
Men det bästa av allt! Jag hittade en så sjukt snygg lampskärm!!! Som passar som handen i handsken till mina snygga gardiner jag hade hemma redan!! Hur pass mycket flyt är inte det?!?

Har också stickat några varv till på koftan. Men är så rädd att allt kommer bli galet nu på slutet att jag vågar nästan inte fortsätta... :/

Men nu så ska jag gå ut med hundarna och in med hästarna. Ge dom alla lite mat och sen så gå och lägga mig.

Imorgon står barnmorskan på schemat! :D

Mosch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar