fredag 28 oktober 2011

Toastolen

Jo nu är det ju så här att jag och toastolen har blivit kompisar :) Jag vet exakt hur den ser ut invändigt! Efter en vecka med dagliga möten så fixade jag en makeover med såpa åt honom också! Han riktigt sken i sin nya glans de kommande veckorna med täta möten.

Och om jag har tappat bort mina glasögon så har han dom i tryggt förvar brevid sig och det känns bra med en sån snäll kompis som vaktar dom åt mig när jag inte vet vart jag har mig själv ibland.

Fyndat på tradera det har jag ju också gjort! :) Lite fina kläder, även om det kanske inte riktigt är min storlek ;)

Sen har jag åter igen funnit det trevliga och graciösa med nyponsoppa, enkelt, varmt och så otroligt gott!

Men att jag tittar slut på allt internet för att jag inte orkar annat. Det känns mindre kul :(

Mosch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar