torsdag 22 december 2011

Pufftröst!

Jag mår ungefär som jag ser ut idag och känner mig som en död fisk.
Det är väl egentligen ingenting som är fel, mer än att jag inte kunde sova ordentligt inatt. Jag har bara en morgonrocks-dag ändå. Mysigt men jag får ungefär ingenting gjort.
Släppte ut hästarna, matade Zelda, brett tre mackor, kokat makaroner och sås, spelat spel på fejjan och tittat på Masterchef USA. Det är väl ungefär vad jag har och kommer få gjort idag. Om jag inte får nått ryck innan jag lägger mig igen om si sådär 4 timmar.

Med strömmingen verkar det bara vara bra. Hen tröstar mig idag med lite extra puffar och det är så mysigt <3 Nu kanske det inte dröjjer så länge innan det känns utanpå magen också. Men så sur i magen som Krister är så kanske det är bra med lite extra skydd! ;)

moch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar