onsdag 5 juni 2013

Jag erkänner!

Jag har alltid tyckt att det inte finns eller har funnits några som helst fördelar med att kupera öronen eller svansen på hundar, eller något annat djur för den delen. Men jag är beredd att ändra mig, jag kan idag se en fördel som de kuperade hundarna haft. Åtminstone om de bodde tillsammans med en Elof. För utan öron och utan svans hade det inte funnits så mycket kvar för Elof att slita och dra i på Hanna. Vill inte tänka på hur mycket värre det hade varit om hon hade haft kvar den långa pälsen på öronen. Och inte blir det bättre för att Elof tycker att det hela blir ännu roligare om Hanna går därifrån. Tycker faktiskt lite synd om min Cavalier...

provar faktiskt att blogga från mobilen nu. Hoppas att det funkar, då blir det nog lite bättre fart här inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar