torsdag 22 augusti 2013

Det verkar gå rätt så bra nu

Vi har varit på BVC och vägt lillasyster idag. Jag ville bara få det hela överstökat så det tog inte många sekunder innan hon låg på vågen. Det var med hjärtat i halsgropen som jag väntade på att vågen skulle bestämma sig. När den sen gjorde det så slutade huvud räkningen att fungera. Jag tror inte att jag förstod vad jag tittade på förens sköterskan sa "men så bra, hon har ju gått upp jätte bra, nu är det bara att fortsätta amma om det är det som du vill"

Lillasyster har gått upp 230g på 6 dagar :)

Sen fick jag mig en gliring av Krister, han undrade vad det varit för nytta med att varit så ledsen kvällen innan så att jag inte kunde köra bil för att jag var så orolig över hur det skulle gå, när det nu hade gått över förväntan.

Så här lyder siffrorna:

3656 födelsevikt
 3415 5dagar
 3500 16dagar
 3730 21dagar +3cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar