måndag 19 mars 2012

Biltema

Ja, dom fortsätter komma! Mina konstiga drömmar. Och nått ska jag väl blogga om ;)


Jag och en kompis behöver båda köpa nya trosor så vi beger oss såklart till Biltema som har precis allt!
Väl inne på Biltema så ska vi slå i kundterminalen efter artikelnummer för att hitta vart dom är.
Kompisen sätter sig vid tangentbordet och slår siffror fram och tillbaka och jag bläddrar i katalogen. Trosor hittar vi. Alla möjliga och omöjliga varianter i beige, gult, rosa och blått. Efter en stund får kompisen fram nått på skärmen:
”Vad tusan är vibrationsstring för något?” Frågar hon mig.
Jag bläddrar i katalogen och kan utefter bilden inte avgöra vad det är, men beskrivningen lyder:
Stringtrosor med inbyggd vibrator för intim användning.
Vi går bort till hyllorna för att se efter och där finns alla trosor att titta på utanför förpackningen, men det är väldigt svårt att få sig en uppfattning om dom är snygga/sköna för alla ”provex” är i storlek 76-82 DAM!
Efter mycket grävande så hittar vi denna vibrationsstring men vi fattar ingenting. Varken hur man ska få på sig den eller hur någon skulle kunna tycka att den är skön!
Vi ger upp för klockan är mycket och vi får bråttom iväg till något.

När jag vaknar så får jag själv bråttom till toaletten och kan inte sluta fundera över vad tusan det är jag drömt. Hur jag än försöker så kan jag inte återge hur dessa vibrationsstring såg ut, mer än att den bestod av plast och spets.

Men varför just Biltema? Krister fick väldigt roligt och undrade om jag skulle kolla ifall vibrationsstring var något de börjat med då nya katalogen kom i brevlådan idag.

Krister skruvar lite med min bil idag. Så det blir till att köpa grejer till den imorgon, vart då någonstans? Jo, på Biltema såklart! De blir bränslefilter då det troligen sitter igen då bilen inte startar. Också blir det en monteringssats till bromsarna bak. Sen hittar vi säkert på nått mer som vi behöver göra innan besiktning av kärran. Men det får bli efter fredag i så fall, då lönen kommer!

Känner mig lite duktig idag faktiskt, hängt en tvätt och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar då jag har startat en tvätt med små barnkläder! Jag kommer bli så fruktansvärt less på att hänga dessa bodysar och små byxer, men idag så ser jag fram emot det! :D 
Har också övningsknutit sjalen jag köpte igår, gick lite enklare idag då jag hittade instruktioner på svenska med bilder. Nallen Teddy får stå ut med att vara övningsobjekt än så länge. Några gånger till så ska jag nog våga testa med bebisen också. Förmodligen redan på bb, ner i väskan ska den när jag nu får för mig att packa den.
Så är det bara till att hoppas att bebisen kommer tycka om sjalen lika mycket som jag tror jag kommer göra! Då blir det finemang! :D

Mosch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar