torsdag 3 maj 2012

Lappar...

Vi var hos barnmorskan igår, och så som det känns just nu (alltså ingenting alls) så hinner vi nog med vår nästa träff den 11 maj innan det kommer någon bebis. Till Petras förtret då hon vill att bebisen ska ha kommit innan hon åker till Frankrike den 13e och ska vara borta i 3 veckor.

Bebis ligger väldigt högt upp och verkar inte ha några planer på att fixera sig, sf måttet hamnade på 40cm den här gången. Förmodligen för att bebis ligger så högt, barnmorskan tror inte att det är någon jätte stor bebis. Och det känns ju skönt! Hjärtljuden låg kring 138, tror bebisen vaknade efter barnmorskans klämmande på magen, för vi brukar ligga kring 125.

 Har suttit och klippt en massa lappar idag. Nu tänkte jag sätta mig och nåla ihop dom och öva lite raksöm. Blir det allt för många svordomar och felaktigheter så går jag och lägger mig. Tänkte egentligen inte fortsätta förens imorgon, men det kliar så i fingrarna på mig! :D



Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar