lördag 19 januari 2013

Tidsfördrivet

Efter att vi hade varit hos barnmorskan igår så fick jag och Elof några timmar att hitta på något att göra. Det blev dyrt. Närmare 1000kr för att vara exakt, om inte lite drygt till och med. Nu var det ju saker som vi (jag) redan bestämt att vi skulle köpa. Det hade bara inte blivit av innan. Snabba beslut blev det också, fick inte plats med barnvagnen då vi skulle med syskonvagnen till babyproffsen för test av reservdel, så jag fick gå och bära på Elof.

Och det är väl inte så farligt alla gånger.

Men just igår hade han en dag utan ryggrad. Vilket gjorde att han böjde sig ut åt alla håll hela tiden.

Så det blev leggins och strumpbyxor till mig, en skarf i samma tyg som den blommiga klänningen. Boken "En man som heter Ove", nya duschdrapperier och ett par semlor. Sen tog vi oss en sväng in på en butik i Sundsvall jag aldrig varit på tidigare nämligen Dollarstore! Där hittade vi lite strumpor, tittade också på lite smink efter peppning får en vän. Det slutade med ett nagellack istället ;)

Typiskt nog så glömde jag ju bort det viktigaste jag skulle göra. Nämligen hämta ut tågbiljetterna. Men men, får göra det imorgon istället.

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar