tisdag 16 september 2014

Full rulle rakt ner i sänglinnet!

Ja här är det full fart ända tills att samtliga ligger ner i sängen för att sova. Och då är det ändå inte lugnt för lill pys i magen håller igång rätt så friskt hen också.

Det känns rätt så annorlunda att ha ett aktivt barn i magen, som talar om för mig att hen finns där och inte bara resten av kroppens biverkningar av graviditeten. Men det är mysigt också, en ständig och återkommande påminnelse om att vi ska bli en till i familjen.

Första seminariumet för terminen är det dags för imorgon förmiddag. Som tur är så känner jag mig rätt så lugn inför det även fast att kvalitetspluggtiden hemma har varit närmare ingenting än minimal. Vilket inte känns okej alls, men jag får inte tiden att räcka till just nu. Och då det är lite svårt att plugga med två (tre) barn i knät så är det tyvärr plugget som blir uppskjutet till morgondagen.

Drömde inatt att jag födde en tjej. Första drömmen kopplat till graviditeten. Enda problemet är att det var sommar ute. Så hurvida jag verkligen drömde om bebisen eller inte det vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar