söndag 21 september 2014

Så skönt!

Har haft utrensade kläder liggandes i snart två veckor. Och idag kom jag mig äntligen för att lägga ut i bortskänkes/bytesgruppen på facebook. 10 minuter tog det så var det två personer på väg hit för att hämta kläderna. SÅ SKÖNT att äntligen bli av med dem. Har ju inte saknat dem de veckor de legat i kassarna så jag lär inte sakna dem nu när de får nya hem heller! :)

Sen så fyndade jag lite mammakläder till mig själv igår för 250kr. 13 toppar och 5 byxor. Kunde ha allt förutom en blus och ett par jeans. Så nu ska jag se om jag inte har någon bekant som vill ha dem, annars lägger jag ut dem i någon köp/sälj grupp och får igen en liten slant på ett eller annat sätt. :)

Nu väntar vi bara på leveranssms från elgiganten. Jag vet inte hur det är med Krister, men jag känner mig väldigt redo för att få hem våran diskmaskin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar