torsdag 3 november 2011

Skräp väder!

Jag som hade så väldigt många planer för idag. Jag skulle både städa, tvätta och göra rent i ladugården. Hade till och med en tanke på att skura ur kylskåpet. Men med det här tråkvädret som är nu så känns det inte riktigt lika lockande längre.

Får väl se om jag kommer ut om en stund eller hur det går. Just nu känns det bara jobbig precis allting.
Men så länge som jag inte mår illa ska jag väl vara glad kanske.

Jag tycker faktiskt att det kan få komma lite snö nu! Det är faktiskt 3e November idag och ingen snö har vi fått. Få komma ut och få sig ett gratis gympass. Det ser jag fram emot. Om bara min gamla höft skulle hänga på den nya.

Igår hade hästarna väldigt bråttom in. När dom väl fattade vad det var frågan om så då travade Mulle mot stallet och Trolla hon hängde på. Och jag då, jag fick hänga på bäst jag kunde. Gick inte riktigt lika fort för mig kan jag ju meddela. Min ena höft är lite trögare än den andra nämligen.

Fick veta förra veckan att jag ska tillbaka och lämna fler blodprover till läkaren. Sen så får vi väl se vad dom har att säga.

Musch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar