lördag 5 november 2011

Mörkret...

Ja nu är skymningen snart över och det blir helt svart igen. Och det blir inte utan att man funderar över vart den här dagen har tagit vägen.


Men jag har faktiskt hjälpt till med veden idag och fixat lite med datorn så att den förhoppningsvis inte ska vara lika seeg längre. Men det tog sin tid och jag fick ominstallera drivrutinerna för WLAN. Det va rätt drygt innan jag lyckades hitta varför det inte ville fungera som det skulle.



Sen så har jag hittat en nygammal kompis, Vetekudden! Åh jag skulle ha haft en 10 stycken känns det som. Så jag kan ha en på varje behövande ställe och några i micron på värmning.
Har tänkt på vetekudden flera dagar nu men efter att ha blivit kall när jag grejjade med veden så kom jag till skott och värmde upp den. SÅ SKÖNT!



Känner mig dålig på att lägga in bilder i bloggen. Bilder säger så mycket! Men jag ska skärpa mig. Så här kommer en bild!
Trolla och Mulle en morgon för en vecka sedan när jag släppte ut dom. Riktigt fin morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar