torsdag 18 april 2013

En sån där dag..

Som varit lång och fartfylld men som ändå gick över riktigt fort. Ja en sån dag har det varit idag. Vi började med sovmorgon till kvart i åtta. Det är inte alla dagar förunnat! Sen så slöade vi lite under morgonen tills det blev dags att dra sig ner till stan och Drakborgen där v träffade Linn och Viktoria för nästan 3 timmars bus! Det var en mycket trött kille som somnade fort i bilen efter det. Vi tog oss en raggarsväng runt södra Alnö och spanade på vägarbeten tills Krister jobbat klart och vi kunde sitta och njuta av en pizza tillsammans i Kovland. Innan vi kunde åka så fick vi jaga Elof runt halva pizzerian då de var superkul att krypa runt och kolla in drickakylen.

Vi kom väl till Loviken innan Elof vaknade till och kaskad spydde över halva baksätet. Bara ren tur att jag åkte först så Krister såg att jag pallnita för att hjälpa stackarn. Så vi fick snabbt av han alla kräkiga kläderna och på med en torr kofta så fick han sitta i Kristers knä sista biten hem. Väl hemma så var det full fart på honom igen så det var nog bara någon släng av åksjuka/icke-rapat-tillräckligt som hänt ibland förut. Så när vi landat lite, fått fart i pannan osv så åkte vi de 5 min till Kristers bil och hämtade hem den. Det är när det blir så här som man undrar hur fasiken jag skulle gjort om jag varit helt själv, för den dagen kommer ju peppar peppar komma någon gång.

Men nu ska Hanna pillas och Jag ska pillas och Pannan bli pillad på och sen så kan vi nog sova gott hela högen.

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar