söndag 15 maj 2011

Minnet när det är som bäst.

Har nu kommit på lite mer som jag har att skriva om. När jag ändå ska fördriva tiden med någonting.





Torsdag vecka 17 skrev ju jag prov för grönt kort som jag har skrivit om tidigare.

*Trumvirvel* Ta da ta Daaaaa :)

Jag klarade det. Helt jäkla otroligt va :D

Fick veta det tisdagen efter men det kändes lite för bra för att vara sant.

Men nu. Nu har jag fått diplomet också! Det kommer givetvist ramas in och hängas upp. Någonting annat finns inte ens på förslagslistan. Detta är ju någonting som jag verkligen är jäkligt stolt över. Någonting som andra säger att jag ska vara stolt över också. Är ändå inte så många som har grönt kort idag. Alltså inte grönt kort för golf, utan grönt kort på mjölk. En slags certifiering av Naturbrukets Yrkesnämd (NYN) och det är inte alls så jäkla tokigt. Mer finns att läsa på http://www.nyn.se/gront-kort





Ja så var jag ju på bal i torsdags också. Riktigt kul! Helt klart värt både mödan och pengarna!


Sen så var jag ju inte den som hade lagt ner mest pengar heller. Men snygg var jag! En hel del tack vare Anna som fixade både hår och make.


Vet inte riktigt hur jag ska förklara stilen jag körde på. Bättre att visa några bilder. Kanske en förklaring över stilen skulle kunna vara "en rikemans glädjeflicka" Fast med mycket mer attityd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar