fredag 6 maj 2011

Regnigt

Det är riktigt regnit nu. Tycker det är lite trist med regn. Sen visst. Det kan ju inte vara sol hela tiden men ändå. Mätt är jag också. Så att jag tror att jag ska spricka.

Stekt lax och potatismos är gott gott :)

Har gjort lite annan nytta också när jag inte hunnit blogga. Har nu flera kvällar i rad gjort bort alla rester som jag hade. Nu idag klockan 16 så mailade jag in den sista och det känns så fruktansvärt skönt. Nu kan jag bara njuta de här två veckorna som är kvar.

Igår hade vi mösspåtagning också. jätte trevligt! Det känns overkligt samtidigt som det är väldigt härligt. Det blev väldigt mycket fika igår. Tjocka på sig lite innan man blir fattig och arbetslös. För hur mycket jag får jobba i sommar det vet jag ju ingenting om. Jag vet ju bara det dag från dag allt som oftast. Inte mig emot men det hade varit trevligt att få jobba mer.

Nu är alla borta på ungdomsdansen så vi har det lungt och skönt nu jag och Krister. Vi ska mysa till det lite med film.

Moschh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar