torsdag 12 maj 2011

Redo för nått annorlunda!

Ja. Nu känner man inte igen sig själv. Det är nått snyggt och uppklätt som tittar tillbaka på mig i spegeln. Känns väldigt bra :)

Nu väntar jag bara på Mamma som ska köra mitt till logen där vi ska samlas klockan 18. Men börjar misstänka att jag måste kissa först innan jag åker hemifrån. Trodde det skulle vara värre med korsett på egentligen men det är inte så himla farligt. Bara det att jag var ju inte kissnödig när vi klädde på mig. (Ja, jag fick hjälp av två stycken för att få på mig kläderna)

Förstår inte vart glassen ska få plats någonstanns. Men det löser sig nog.

Och Krister tycker jag ser bredaxlad ut och Johansson undrade om det var en glädjeflicka som halkade omkring på gården. Känns ju lovande :) Man ska inte titta så noga på detaljerna. Det är helheten som räknas :)

Nåja. Nu ska jag ge mig på att kissa :P

Moschh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar