lördag 15 september 2012

KraxKrax

Hostar sönder halsen här hemma. Snuvig är man också. Jäkla förkylning!

Elof verkar hålla sig frisk i alla fall och jag jobbar för fullt med att kurera mig så att jag ska kunna vara med och bada imorgon! Vore så synd att missa en omgång. Ja jag alltså, för om jag är för dålig så skickar jag Krister och Elof själva istället.

Elof tycker att det är dax för honom att gå och sova nu så att han orkar plaska i vattnet imorgon tillsammans med alla andra bebisarna. Helt klart väl spenderade pengar det här med babysim!

Igår så placerade jag 28 stycken köpägg i min kläckare som ska ha plats för 24 stycken. Trångt är det och jag får vända för hand. Till och med onsdag, eller tisdag ifall jag inte kan hålla nyfikenheten i shack. Räknar nämligen med att få plocka bort en hel del så att de ska få plats sen med automatiska vändningen.

Nått annat som har börjat gå automatiskt är att använda tandtråden varje kväll. Så hoppas att tandplågaren ska märka resultat på tisdag.

Men nu tycker inte Elof att jag ska skriva nå mera på datorn!

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar