fredag 10 augusti 2012

Lars!

Idag har Elof den andra namnsdagen i sitt liv! Det är nämligen Lars idag.
Det funderar jag på att fira med god middag och en efterrätt. Har tagit upp kyckling ur fryser så får vi se vad det blir. Har funderingar på någon form av paj.

Har surrat några timmar i telefonen med en kompis, kul att höra hennes röst igen. Få surra av sig lite och snacka lite skvaller. Men det höll Elof vaken, han kunde ju missa något!! Tog inte lång stund för honom att somna av utmattning efter att vi hade lagt på.
Håller mitt ord och spelar musik idag. Jag har haft det tyst så länge, så idag kan vi ha en musik dag. Grejen är bara den att det är så länge sen jag lyssnade på musik att jag vill lyssna på allt samtidigt, vilket såklart inte går.

Nyfiken kille tänker INTE somna!
 Råkade kika in på statistik sidan för bloggen. Såg då att jag börjar få en del sidvisningar. Närmare sagt så hade jag 155 stycken den 6e December! Undra vilka alla läsare är? Det är nog svårt att ta reda på. Men kul är det. För det är ju lite det jag vill, att det ska finnas dom som läser min blogg. Hoppas ni tycker att det jag skriver är intressant!


Men nu när Elof sover så ska jag passa på att gå och börja på nästa symaskins projekt. Spännande! Börjar bli lite bråttom att bli klar med min idé inför nästa dans vi ska på, vilket är redan nästa helg!

Två veckor kvar, sen är vi föräldralediga båda två! Längtar <3

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar