lördag 4 augusti 2012

Sliten.

Just nu så känner jag mig lite sliten. Skulle ju kunna ha något att göra med att jag inte kommit i säng senaste veckan medan Elof inte haft några som helst problem med att kliva upp. Klockan 6.30 var det dax i morse. Då är det inte precis läge att gå och lägga sig igen när han somnar om. För då försvinner hela dagen. Men jag blev bra förvånad, han hade sovit hela natten förutom lite snuttande kring 2 tiden. Fast då vaknar jag nog aldrig riktigt.

Fick lite städat igår, skönt. Har också diskat, tvättat och hängt tvätten. Mer tvätt väntar på att bli upphängd och mer disk väntar på att diskas. Funderar på att bara fortsätta så somnar jag gott tidigt istället för att ta ett avbrott och aldrig komma i säng.

Egentligen så borde jag fortsätta, få undan en massa jobb nu när Elof och Krister sover middag. Just det ja, har ju jobb på datorn som jag måste avsluta!

Moch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar