måndag 6 augusti 2012

Sned ko!

Det här går ju inte för sig. Börjar komma på efterkälken med mitt regelbundna bloggande. Får väl kompensera det med att skriva ett inlägg nu istället för att vänta tills senare idag.

Idag har vi haft kärt besök ifrån Stöde, lika mysigt som alltid. Är så kul att se hur våra goa grabbar växer och utvecklas. På tisdag blir Elof hela TRE månader! Då ska vi iväg till BVC för lite vägning och mätning. Ska bli så spännande att få lite siffror på hur stor han har blivit!

Har precis gjort klart ett uppdrag åt LRF v-norr och det känns så bra att det är klart. Även om det blev sent. Är väl kanske inte helt nöjd själv med resultatet, men lämnade in det med vetskapen att jag efter mina förutsättningar gjorde så gott jag kunde.
(tänk om jag kunde ha lika lätt att acceptera andra resultat som jag inte är alls lika nöjd med...)

Skulle egentligen lagt mig direkt när det var klart men kände att jag behövde varva ner hjärnan lite granna.

Har surfat runt lite på mina vänners bloggar, varav jag skulle kommentera på den ena. Men då ville den inte. Utan skickade följande error meddelande!




Med tanke på vems blogg det var så kunde jag inte låta bli att gapskratta lite granna! Blev rakt tvungen att fundera på om det är ett felmeddelande man kan välja ska visas! Om så är fallet måste jag ögonblickligen byta till den bloggsidan! eller kanske inte, jag trivs ju bra här!

Hur som så har jag gjort det jag skulle nu.

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar