onsdag 7 november 2012

6 månader!

Nu har det gått 6 månader. Och jag minns det fortfarande som om det vore igår. Ibland så skulle jag önska att tiden stod stilla. Men jag är glad att det inte gör det. För jag kan samtidigt inte hejda mig. Att se Elof utvecklas, träna på nya färdigheter och undersöka nya föremål, det är meningen med livet!

Idag är det hans halvårsdag. Hur ska vi fira det då? Morgonen började med drygt en timmes strömavbrott. Och har fortsatt med en skön tupplur i vagnen följt av en fotostund, samt intensiv undersökning utav snorsugen. Strax så blir det nog lite lasagne till lunch.

Vi hoppade öppna kyrkis idag. Hade varken lust, ork eller inspiration för att åka dit idag. Vi håller oss hemma och firar 6 månaders dagen själva. Jag kanske skulle ta och göra lite egen glass! Så kan vi njuta hela familjen, för hemmagjord glass är mycket nyttigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar