tisdag 13 november 2012

Rubrik 4 – Det här åt jag idag.

Ja egentligen så vet jag inte om det är så mycket att skylta med det jag åt idag. Mer än att det är helt fel och upponer med tanke på hur jag vill äta, må och förändra min livsstil.

Det började med gamla tortillas som var hårda som betong, vilka jag doppade i creme fraiche och tacosås. Sen så blev det matlagningskurs till lunch, vi gjorde köttfärslimpa med potatis och gräddsås på mjölk och mjöl. En hastbulle till kaffet fick vi också.
Efter det så blev det en muffins med choklad på hos Gun på stickjuntan. Där vi med råge passerad den uppsatta tidsramen 17-19 och blev kvar till 20.30. Tokigt värre vilka livsöden och historier det finns att berätta!

Och nu till min blogg stund har jag en kopp varm honungsmjölk som sällskap.
Ingen promenad eller annat vettigt förutom Hannas pinkningar har jag fått till heller. Men imorgon, då jag ändå inte kan åka till öppna kyrkis för att Krister har bilen, då SKA jag ta mig en promenad till leringsbron och tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar