måndag 9 juli 2012

Det här går ju bra det!

Ja det gör faktiskt det! Går bra alltså!
Fått lite pepp av mormor och morfar på väg till och från Birsta dit vi for en sväng idag för att handla. Det saknades ju helt plötsligt en hel del i skåpen! Nu när det är så mycket som inte duger åt mig!

Idag fick det bli lax i sås i ugn. Men nästa gång ska jag lägga på räkorna på slutet.. Uch så sega dem blev!!

Har återupptäckt äggmjölken. Men troligtvis så har jag lyckats elda upp mixerstaven så det blir inte så mycket mer äggmjölk innan nästa lön. Riktigt synd, för det är så gott och mättande!

Har bakat mig ett kokosbröd också. Smaka kanongott. Riktigt saftigt! Vilket i och för sig kan bero på att det inte blev riktigt färdig gräddat men va tusan. Jag har frukosten räddad i alla fall!

Fick ett superfint brev idag med posten från bästa Älin! Och i det brevet så fick Elof en body! Den ligger han och sover i tillsammans med Krister.

På tal om Krister. Ska gå och skära i ordning en matlåda till honom nu. Så slipper han äggmackor imorgon! Ibland så får man ju som lust att överraska lite. Och då jäklar tänker jag göra det också! För jag sa tidigare ikväll att jag inte skulle orka, men jag hittade lite energi på kvällspinken med Hanna.

Mosch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar