tisdag 17 juli 2012

Kladd!

Jag och Elof hade lite kladd för oss igår. Jag hade ju fått för mig att vi skulle ha ett fotavtryck på inbjudningskorten. Och då är det bara till att kladda som gäller. Fick till några väldigt fina fotavtryck så det  är helt klart värt kladdet. Använde fingerfärg som jag köpt på Panduro. Kommer räcka till MÅNGA fot och handavtryck innan den tuben är slut. strök ut med en svamp och sen var det bara att tvätta av med vatten. Vet inte vad mer jag ska säga. Bjuder på lite bilder med bildtext istället.
 
Kladdiga svarta "noss" <3

Hela pojken fick bada efter att vi kladdat en massa.
Länge sen sist så det behövdes, skönt tycker Elof.

Handduksmys i soffan :)

Lite konstverk som värmer i mammahjärtat! <3

Och såhär pigg blir man av att leka konstnär och sedan bada!

Men med lite mat i magen så sover man jäkligt gott
hälsar Elof, det är nog lite jobbigt ändå att leka
konstnär och bada på samma dag under samma
"vakenhetsperiod"! :)
Är nog för övrigt sista gången han hade den där vita bodyn med rosa sköldpaddor. Allt i storlek 56 verkar vara för smått nu mera, förutom byxorna. De kanske han kan ha en vecka till eller så. Har plockat fram och lagt in storlek 68 i garderoben. De är lite stora men inte så farligt. Skulle vara väldigt intressant att veta hur mycket han har växt! Men det är ju trotts allt inte så länge kvar innan han är 3 månader, då det är dax för vaccination och vägning och mätning igen. Ska bli kul att se om han matchar sina mormorsbröder med 7 kilo vid 3 månader. Skulle inte förvåna mig, han har växt mycket!

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar