söndag 29 juli 2012

Varmt!

Ja idag är det varmt, det tycker inte Elof om. Inte jag heller som dumt nog gått i långbyxor hela dagen, vad har jag tänkt med egentligen? Förmodligen så har min hjärna varit överhettad. Försöker komma ihåg att dricka vatten, det går sådär.

På 1177.se har jag tidigare läst att man kunde ge bara vatten till ersättningsbebisar så att dem får i sig extra vätska när det är varmt. Vi testade det när han var kinkig och inget hjälpte, smakade urk sa Elof!

Vi har haft invigning av HokusPokus stolen idag. Elof satt i ca 10 minuter och tittade på sin pappa som diskade medan jag förde in allt vi missat i budgeten. Men nu är den uppdaterad, skönt! Det känns alltid lika bra att ha koll på läget, även om inte läget alla gånger är lika bra som vi hoppas. Men vi tar oss runt och det blir bättre och bättre! Att betala ett körkort den här sommaren kommer svida långt ifrån lika mycket som det gjorde förra sommaren!

Sen är det lite andra ändringar på gång. Vi får se hur det går som, åt nått håll kommer det gå.

Vi har pratat lite mer om Djupröra, jag ska ringa imorgon för att kolla läget!

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar