lördag 28 juli 2012

En titt!

Jag vaknade med en träningsvärk som inte var av denna värld idag!

Men den har jag tränat bort, så imorgon lär bli ännu värre.

Sen så tog vi oss en titt på huset i djupröra. Ser till att det blir lite prat om det nu när vi kommer hem så att det inte bara rinner ut i sanden. Det brukar ha en tendens att göra det annars. Vi hittar nått (behöver inte vara ett hus utan det räcker med typ klädnypor), jag tror att vi båda tycker om det men sen så funderar Krister för sig själv och vågar(??) inte riktigt ta plats också blev det inte mer med det. Ibland gör det mig tokig och andra gånger så ger det mig tillfälle att göra som jag vill.

Sugen är jag i alla fall. Och det känns bra att prata om det, huset/gården alltså. För vi såg och tänkte på olika saker när vi var där. Hittade olika möjligheter, lösningar, problem, nackdelar och fördelar. Överraskande mycket av det första och sistnämnda.

Både Gimåfors och huset vi tittade på har ungefär samma brister så som dusch och invändigt renoveringsbehov av tapet, golv och el.

Men men, vi behöver inte bestämma oss ikväll som tur är!

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar