onsdag 18 juli 2012

Inbjudningskort

Det blev ju lite sent igår, för inte kunde jag sova efter musikcaffét heller. Nej jag kom inte i säng innan det blev ny dag. Det var länge sen sist kan jag ju meddela. 

Satt och gjorde klart alla inbjudningskorten! *pust* Har grejat med dom länge nu men igår så blev de färdiga. Hade jag insett hur mycket jobb det egentligen blev att göra alla 30 korten så hade jag nog gjort en enklare variant. Men jag är super nöjd med resultatet! Bjuder på några bilder från massproduktionen! Bilder på ett färdigt kort kommer på Fredag när jag vet att korten kommit fram till våra 56 inbjudna gäster!

Här är alla kuverten adresserade!

Skär bort en bit som inte ska vara kvar på alla korten.

Bortskuret på alla och vikit dom.

Klippt ut lite.

Nämen, vid symaskinen?

Lite mera vid symaskinen, blått å beige!

Färdigvikt!

Färdiga att läggas på brevlådan!
Åsså ner i lådan!
Nu är det bara att vänta på att det kommer anmälningar! :D

Moch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar